mandag 9. oktober 2017

Resirkulering av merkelappetags på klær!

 Har dere lagt merke til at noen tags på klær, bare er som skapt for å scrappes?! Jeg hamstret litt klær til jentene da det var salg på Pomp de Luxe, og disse hvite tagsene bare ropte: SCRAPP MEG :D 

På hode i restekassen (denne gangen Studiolight rester) fant jeg flere passende papirbiter. 


Jeg rev til papirene, svertet kantene på både tagen og papirene, før jeg limte de på. Syntes bakgrunnen ble litt for hvit, så valgte å lime de på mørkere kaffe-tags for å fremheve de litt mer :)


De første tagene ble i blå toner. Jeg har investert i litt nye glitterpaster også, Cosmic Shimmer Sparkle Paste fra Creative Expressions. Her har jeg brukt fargen Graceful Blue sammen med enn stensil med små dotter, enkelt og delikat i bakgrunn. Jeg har brukt chipboards fra Scrapiniec, som jeg har embosset i shabby blue frantage. En liten søt kakeserviett + et par blåe roser, lyseblå halvperle fra Papirdesign og noen hjemmeprintede tekst strimler. 


På de neste tagene mine brukte jeg samme fremgangsmetode, men her har jeg brukt Cosmic Shimmer Sparkle Paste i fargen Graceful Pink. De fine ord stickersene er fra Papirdesign. jeg har her embosset grener fra Scrapiniec i fargen shabby pink, og lagt til noen søte små blomster. 


De siste to tagene ble i grønntoner, med Cosmic Shimmer Sparkle Paste i fargen Frosty Dawn.  

Elin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar