lørdag 13. mai 2017

Sjokkodilla!

Her har jeg hatt en periode med skikkelig "sjokkodilla" ;) Dvs jeg har brettet og dekorert store 200g sjokoladeplater i ulike varianter. Om du har lyst å prøve selv, finner du to ulike maler under vår tutorials fane. Jeg har brukt nr 19.Sjokoladekort.

Tenkte å vise dere tre varianter jeg har laget her, så med fare for et lite bilderas, går vi i gang!

#1 er brettet med hvit kraft fra produsenten Papicolor (forhandles via Global Hobby og Kunst). Jeg svertet kantene med sort distress før jeg klippet til paneler av mønsterark. Her brukte jeg mønsterark fra PapirdesignKlokkeklar , detaljer fra arket Sjokoladedrøm og en rest fra et annet ark til skriveflate. Jeg har pyntet utsiden med motiv fra Stuiolight, og dotter fra Papirdesign.

Inniden ble ganske enkel, men dog litt pyntet. Jeg har brukt hjemmefarget hugsnug bånd til å lukke boksen med. Det er festet under panelene på lokket og bunnen.


#2 er pyntet med motiv og mønsterark fra Studiolight (produsenten føres via Global Hobby og Kunst). Jeg har i tillegg brukt en nydelig ramme fra Scrapiniec, hvor jeg har pyntet opp blåklokkene med blått glitterlim fra Creative Expressions. Har også fått lurt inn litt blomster fra I Am Roses, en tekst fra samme ark som over, en kakeserviett og litt blonder.

Her ble innsiden helt enkel, med stor og god skriveflate.


 #3 er også dekorert med lekre papirdesign ark, og motivet er fra Studiolight her også. Jeg har brukt chipboards fra Scrapiniec og Wycinanka, og noen av dem har jeg farget med Marabo Mixed Media Art Spray i fargen sky blue.



Innlegget kan også ses hos Scrappelyst :)

Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar