tirsdag 16. mai 2017

Fargerikt konfirmasjonskort.

Vi nærmer oss vår og konfirmasjonstid, og det er aldri for tidlig å starte produksjon av årets konfirmasjons kort. Jeg har laget mine første allerede, her ser dere ett av dem:


 Jeg har brukt herlige fargerike mønsterark fra Studiolight. Disse er fra 6x6 paper pad no 35. Jeg har funnet et passende sprekt motiv på pintrest. Teksten er stanset ut i hvit mosegummi, med dies fra Papirdesign - Kjære konfirmant.  Jeg har også stanset ut en bord og ramme bak bildet med Marianne Designs dies.

Blomstene er fra I Am Roses. Jeg har slitt litt med så store trellis roser, men når jeg plukker av den høye tuppen og setter inn en brand i stede, synes jeg de blir så søte! Hug-snug-båndet på toppen har jeg farget selv.

Innsiden er helt enkelt, med bare en lomme for å legge med pengegave i, og godt skrivefelt. Alle delene er rufset og svertet for å få et litt mer slitt preg.

Dette kortet kan du også se hos Scrappelyst.

Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar