søndag 19. februar 2017

Nyt dagen.

En resirkulert vaniljesukker boks fra meg i dag.
Dette tror jeg er min favoritt-gjenbruksgjenstand: Den lukter jo SÅ deilig <3

Jeg har brukt mønsterark fra Papirdesign, og siden fargetonene på både papir og blomster er blå, beholdt jeg lokket naturlig denne gangen. Jeg stanset ut sirkelen på toppen med Marianne Design Craftable - Stitched Passepatours/Circles. Deretter har jeg trykket en koselig Kort og Godt tekst på en kakeserviett og dekorert med blomster og perler- Blomster fra I Am Roses og perler fra Papirdesign.


På selve boksen har jeg stanset ut bikubemønstret panel med en Kort og Godt dies, og knytt på litt hyssing. Jeg har tatt igjen blomster og perler fra topplokket.

Boksen kan også ses hos Scrappelyst.

Elin


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar