torsdag 9. februar 2017

Kort med tema

Å scrappe kort er uten tvil det jeg gjør mest av innen denne hobbyen, og det er lett å putte kortene i båser eller kategorier: Baby, bryllup, konfirmasjon, jul osv. Da er det ekstra morsomt når man får oppdrag om å scrappe kort til litt andre anledninger! Jeg ble spurt om å lage et kort til turnuslegen vår, som avsluttet praksisen sin i vår. Denne gangen var det ei jente, og hva er vel mer morsomt en ROSA stetoskop?!?

Jeg har laget et skikkelig feminint kort, med mønsterark og kartong fra Papirdesign. Motivet fant jeg på den o'store pintrest. Blomstene er fra I Am Roses, og teksten har jeg printet ut selv. Tagen inni kortet er også av kartong fra Papirdesign, punchet med en stjernepuncher og pyntet med hjemmefarget hugsnug bånd.


Innlegget kan også ses hos Scrappelyst.

Elin



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar