onsdag 22. februar 2017

Du er super - Enkel gavepose.


Jeg har dekorert en liten papirpose med hank i dag. De er så praktiske til små gaver, siden de har flat bunn og kan stå av seg selv. OG de rommer faktisk litt også. Så her er det bare å fylle på med det man måtte ønske.

Her har jeg brukt mønsterark og motiv fra Studiolight. Jeg har rufset kantene litt og svertet de forsiktig. Det har jeg gjort med posen også, for å få de til å matche litt bedre. Jeg ar stanset ut en kakeserviett i hvit kartong med Sizzix Thinlits Dies Doily 2.

Chipboard teksten er fra Scrapeiniec, den har jeg pyntet litt ekstra opp med stickles glitter. Falsett perlene er produsert av Staz, for Global Hobby og Kunst. De føres av mange forhandlere i Norge.


Dette innlegget kan også ses hos Scrappelyst.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar