fredag 13. januar 2017

Velkommen til 2017.

Jammen ta, vi har bikket nyttår og kommet til 2017.... hva skjer med at tiden bare raser avgårde?

Jeg har laget en liten gjeng med kalendere til det nye året, og tenkte jeg skulle vise dere noen.
Jeg har latt meg inspirere av disse deilige friske fargene og bildene fra Studiolight, og siden kalenderne skal kunne henge oppe hele året, må de jo ikke nødvendigvis være vinter/vår/sommer/høst bestemt. Fritt frem til å bruke de farger og temaer man føler for der og da...

Den første er laget med restepapir i rosa toner. Blomster er fra I Am Roses, og chipboarden er fra Scrapiniec. Motiv fra Studiolight.

Nummerr to ble i jordfarger, noe som falt naturlig mot et slikt jordnært motiv. Mønsterark og tekststrimle fra Kort Og Godt. 

Nummer tre roper sommer <3 Duse blå toner, både i mønsterark og motiv, som begge er fra Studiolight. Jeg har stanset ut kakeserviett med en thinlits die fra Sizzix: Doily heter den. Blomster fra  I Am Roses og chipboard tekst fra Scrapiniec.

Nummer fire bærer også preg av sommer. Mønsterark og motiv fra Studiolight. Blomster fra I Am Roses, chipboard tekst fra Scrapiniec og uglecharm fra Din Fantasi.

Innlegget kan også ses hos Scrappelyst.

Elin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar