torsdag 3. november 2016

Pakkelapper til julegavene

I dag har jeg litt pakkelapp-inspirasjon å vise dere. De er av det enklere slaget, da jeg bare har stanset og limt ;) Men jeg synes denne diesen fra Marianne Design er så lekker og effektfull i seg selv <3 Og noen ganger skal det går fort for seg, og da er det helt innenfor med lekre dies altså ;) 

Jeg har kombinert ulike variasjoner av kvistkartong og vanlig kartong. Den røde kartongen er fra Papirdesign, mens den hvite og craft fargede er fra produsenten Papercolor, som føres av Global Hobby og Kunst 

Jeg har stanset ut mange av hver farge, og kombinert de i ulike sammensetninger for å få litt variasjon. Baksiden har jeg beholdt blank, men her kan man godt stemple med feks "Til/Fra" stempel.



Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar