onsdag 5. oktober 2016

Utfordring for oktober - skarpe farger.

Det er på tide med en ny utfordring hos Scrappelyst, og i Oktober måned vil vi gjerne se dere bruke skarpe farger! Hva er vel bedre en fargerike fargesprakende kreasjoner når vi går mot mørkere tider?

Jeg stiller med en fargesterk LO til denne oppgaven. Knallfarger i fokus såklart! 

Jeg har brukt mønsterpapir fra Papirdesign . Deretter har jeg lagt lag på lag med restepapirer, div chipboards fra Wycinanka, en gammel blondestump og litt hamp. Alt har fått en grundig runde med Gesso, før jeg hentet igjen fargene fra bildet og sprayet med Marabu Mixed Media Art Spray i fargene sitrongul og apple. Jeg har også farget paste med "apple" fargen, og fikk dermed knallgrønn til å legge på med stensiler.

 Blomsten er fra I Am Roses. Chevron pilene er fra Scrapiniec.
Teksten er fra et Wycinanka alfabet, den har jeg dabbet sort med distress stain.


Er du klar for å bli med på utfordringen?
Utfordringen vår har frist 31. oktober kl 20.00, og reglene for deltakelse finner du her.

Elin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar