tirsdag 23. august 2016

Tøff konfirmant

Konfirmasjonskort til gutter kan være en real utfordring, men noen ganger går det heldig vis på skinner også! Jeg laget dette kortet til min nevø da han konfirmerte seg, og bildet gjenspeiler så klart en tøff og flott ungdom med hjertet for musikk:

Basen er en ganske stor hvit glassin pose, som jeg har kuttet ned til ca 6x6". Treverksmønster er superkult, og veldig i vinden for tiden. De som er brukt her, er fra Studiolight. For å sprite dem litt opp, har jeg brukt marabo acryl mousse i fargen Caribbean Blue sammen med stensil og pensel.

Jeg ønsket å beholde det naturlige preget her, så jeg valgte kvistkartong til tagen inni kortet. Dekoren er også naturlig i farge, med hamp tråd og piler fra Scrapiniec.

Tekststrimlene er tatt fra et 7 Dots Studios stickers ark fra serien Verano Azul.

 Tagen er dekorert i samme stil som utsiden av kortet.

 Marabou mixed media acryl mousse, studiolight og kvistkartong distribueres via Global Hobby og Kunst.

Elin
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar