onsdag 27. juli 2016

Hjerteklem

Har du noen ganger opplevd å se på et ferdig prosjekt, for plutselig å se at kortet har fått et helt eget utrykk, som du kanskje ikke planla da du startet? Det opplevde jeg med dette kortet her:

Motivet fikk jeg fra Katrine da vi var på scrappetreff i vår, og selv om det var utenfor min komfortsone, så tiltalte det meg veldig. Det er sart og dystert, trist og tankefult på samme tid. Jeg valgte å bruke mønsterpapir fra Studiolight til bakgrunn, også de i sarte farger.

Hjerteklem er stanset ut, i hvit mosegummi, med en dies fra Kort og Godt. Den flotte kakeservietten er også stanset ut, den er fra en Sizzix Thinlits Die - Doily #2. Den er stanset ut i et mønsterark fra Marianne Design.  Borden er stanset med Sizzix Thinlits Die - Lace, og der har jeg brukt hvit kartong fra Papercolor. Jeg har brukt roser fra I Am Roses, og pyntet både de og tekst med glitter.

Kortet kan også ses hos Scrappelyst.

Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar