tirsdag 26. april 2016

Konfirmasjonskort med Kort&Godt

Endelig på tide å produsere litt konfirmasjonskort igjen! Våren er i annmars, og jeg elsker denne tiden. Jeg digger også å lage konfirmasjonskort, så jeg har allerede fått et lite lager. Her er et av de siste jeg laget, med hovedsakelig Kort&Godt produkter:

Utgangspunktet mitt er, overraskende nok, en papirpose! Haha :D En kraft pose denne gang, som jeg har dekorert med mønsterarket Konfirmant lilla 2250. 
Jeg har brukt både forside og bakside av arket (jada, jeg hadde to stk ;) ). Motiv og stempeltrykk, samt det lyseste panelet er hentet fra en side, og den mørke lilla fra den andre siden.

Som dekor har jeg brukt blomster fra I Am Roses, chipboard hjerter fra Wycinanka og sommerfugler fra det samme overnevnte arket fra Kort&Godt.

Jeg må vise dere tagen også, da den har fått litt pynt for en gangs skyld. Tekststripene er fra samme klippeark som resten, og på toppen har jeg lurt med en resteblonde og punchet en søt bord. 

Har du startet produksjon av dine konfirmasjonskort? 

Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar