fredag 25. mars 2016

Baby lollipops

Jeg har omsider tatt i bruk en av mine siste (for lenge siden) innkjøpte dies: Sizzix Sizzlits Die - Mini Paper Rosettes. Jeg ble litt bitt av denne lollipop-basillen, så da måtte jeg ha diesen og denne gangen ble det kjærligheter til små jenter: 
 Jeg har brukt mønsterark fra både 7 Dots Studio og Studiolight, og her er det veldig greit å få brukt litt rester! Motivene er fra Lulu Designart, og stempel tekstene fra Stazz.

Her har jeg brukt hvite roser fra I Am Roses, samt halvperler fra Papirdesign. Litt blonder og bånd hører med når det skal være babysøtt :)

Her har jeg også brukt blånder, halvperler og krølleroser fra Kort Og Godt

Ble du inspirert og fikk lyst å prøve deg på et lollipop kort selv? Vi har såklart en trinn-for-trinn veiledning på lur hos Scrappelyst. Bare se HER! :)

Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar