onsdag 10. februar 2016

Morsdagskort med 7 Dots Studio

Da er det straks tid for morsdag (og valentines), en av de dagene jeg setter stor pris på i februar. Jeg elsker å gjøre litt ekstra stas på mine nære og kjære, og min mamma er definnitivt intet unntak. Årets morsdagskort har en litt annen stil en vanlig. Jeg har latt meg inspirere av de mange "ispinne" trærne jeg har sett frem mot jul i 2015, og brukt de fine tekst stickersene fra 7 Dots Studio:

 Med papirpose som base, har jeg brukt mønsterark fra serien "Thoughts Keeper" og stickers fra serien "Soulmate". Jeg har virkelig lært meg å sette pris på 7 Dots sine mønsterark. Tykkelsen passer meg perfekt og jeg digger deres store utvalg i mange serier med ulike temaer. Noen har duse dystre farger, andre fargespreke og livlige. Herlige mønster og masse flotte tags/stickers og tilbehør for den som liker slikt også ;)

Jeg har holdt dette kortet enkelt, bare leket meg litt med stencil og hvit Akryl Mousse fra Global Hobby og Kunst. Litt osteklut er med, og ordet "mamma" har jeg stanset ut med dies. Kantene er såklart rufset litt og svertet med distress.

Innlegget kan også ses hos Scrappelyst.

Elin


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar