fredag 11. desember 2015

Grublis for desember - nisse

Årets siste grublis er nå i gang hos Scrappelyst, og denne gangen er stikkordet NISSE :D

Kanskje du har en nisseunge å scrappe, eller ett besøk hos nissen du vil forevige. Eller rett og slett et nissemotiv på ett prosjekt? Vær kreativ og lever ditt bidrag innen  6. januar kl 20.00

Jeg har litt dilla på små gaveposer fylt med godsaker, så mitt bidrag ble en nissepyntet pose med te, tesil og kandissukker i:

Mønsterarkene er fra Papirdesign. Jeg har stanset ut god jul i mosegummi, som føres av Global Hobby og Kunst. Ellers har jeg pyntet med en bred perleblonde, tynn hamp, litt roser og en gardenia.
 Inni posen har jeg følgende: Plastrør med julete. Dette er pyntet med en liten peble på toppen. Der har jeg en hyggelig julehilsen på Papirdesign papirer. Tagen er stemplet med et Staz stempel, og beskriver innholdet. En hjertetesil til løsvektteen og en kandissukker stang for litt søtt i koppen.

 
Håper du hiver deg med på grublisen hos Scrappelyst.

Elin

1 kommentar: