tirsdag 17. november 2015

Moodboard hos Scrappelyst

Vi skiver midt november og det er på tide med en liten påminnelse om denne månedens utfordring hos Scrappelyst. Vi har et ekkert bilde til inspirasjon, et moodboard eller stemningsbrett om du vil? Vi vil fortsatt se prosjekter inspirert av dette bildet:


Jeg har latt meg inspirere av blåtonene og vinterfølelsen, og må innrømme at jeg har laget langt mer en ett prosjekt som er inspirert av bildet over. Men her er i allefall et julekort fra meg:

Hvit papirpose som base, med nydelig motiv og mønsterark fra Studiolight. God Jul skiltet ble kjøpt på salg på ettervinteren, endelig kom det til nytte. Jeg har pyntet med osteklut, halvperler fra Papirdesign, blomster fra Kort & Godt, en søt charm med ski og staver, og hvit hugsnug som føres gjennom bl.a Global Hobby og Kunst.

De kule blingblingene som er litt gjent i blomsterklasene, er fra Marianne Design og er skikkelig julete: Glitrer og pynter opp.

Er du lar til å være med på utfordring? Fristen for deltagelse er 30. november kl 20.00, og reglene for deltakelse finner du her. Lykke til :)

Elin

1 kommentar: