torsdag 24. september 2015

Lite men akkurat passe.

Noen ganger synes jeg at et stort lekkert kort kan bli litt meget, spesiellt om jeg har lyst å gi bort en blomst eller en flaske vin, eller bare en bitteliten pakke. Det er her ordet "Tags" melder seg!
Tags kan være store og små, men som regel akkurat passe når kortene blir for store ;)

Jeg har dekorert noen kaffetags med litt spreke uttrykk.

Legg til bildetekst
Disse herlige motivene fra Lulu DesignArt fenget meg da jeg så de. Litt morsome, litt på kanten, herlig fargerike. og akkurat passe store til tags! Jeg har brukt mønsterark fra restekassen og pyntet opp med kakeservietter og div blomster:

Teksten er fra Papirdesign, og hvit hugsnug bånd fås kjøpt via Global Hobby og Kunst. Deres forhandlerliste kan du finne HER, i fall du har lyst på litt bånd du også ;)



Dette innlegget finner du også hos Scrappelyst, sammen med masse flott scrappeinspirasjon for en hver smak. Ta en titt innom siden vår og sving deg med på utfordringene våre da vel ;)

Elin

1 kommentar:

  1. det er nogle meget fine tags! Og god ide at lægge dem ved mindre gaver, i stedet for et stort kort!

    SvarSlett