tirsdag 11. august 2015

August grublis hos Scrappelyst: BINGO!

Scrappelyst har laget et bingobrett til dere denne grublise. Vår aller første bingo på Scrappelyst- så nå er vi spent. Hvordan løser dere denne? Hva dere lager er helt opp til dere, bare det inngår under
kategori papirhobby. 

Jeg har valgt loddrett linje nr 1: Stensil - Skisse - Hjerte. Skissen jeg valgte var LO skisse nr 10, og da kommer så klart en LO fra meg ;) 

  Jeg har brukt mønsterark fra UKH gallery og 7dots, dots fra Papirdesign og blomster fra I Am Roses. Har lekt meg med stensiler og paste, som jeg farger selv. Denne gangen ble det mørk brun og beige paste.

De små tekstene er fra ett av 7 dots klippeark, og den tynne juten er fra MF.

Frist for å levere til denne månedens grublis er 6. september kl 20.00. Reglene for deltakelse finner du her.

Elin


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar