søndag 14. juni 2015

Romantisk bryllup

Bryllup = Romantikk! Ergo har jeg prøvd å få fram en romantisk tone i bryllupskortet jeg har å vise dere i dag. Kortet er som vanlig basert på en pose. Kortet kan også ses hos Scrappelyst.

 Jeg har brukt et gammelt digi motiv, i kombinasjon med bryllupspapirene fra Papirdesign og stempler fra både Wycinanka og Stazz, som føres av Global hobby og kunst. Jeg har stanset ut en ramme med en MD ramme, den diesen kan du også finne hos Global.

Toppen er punchet med min nyervervede punch, og blomstene er fra I Am Roses. Også MÅ jeg bare innrømme at jeg elsker Ann Krisint sin ide om å lage egen fotobakgrunn! Bildene mine har aldri sett bedre ut <3 Tusen takk for at du delte den ideen., og for de som ikke har fått dette med seg enda: HER finner du trinn for trinn veiledningen ;)

Elin.

1 kommentar: