mandag 10. november 2014

Vi teller ned til desember: Gaveposer

Vi fortsetter å telle ned til desember hos Scrappelyst, og i dag står gaveposer for tur!
Finnes det noen flottere gaveinnpakining egentlig? Store poser, små poser, brede poser, smaleposer, vinflaskeposer osv osv osv... bare de ser lekre ut og rommer en gave så passer de som gave ^^

Jeg har pyntet en Wycinanka pose i skikkelig julestil:


Min gavepose er dekorert med lekre ark fra Papirdesign. Motivet er en topper fra The Hobby House, og blomstene er fra I Am Roses. Jeg har løftet motivet med litt bølgepapp, noe jeg digger spesiellt på juleprosjekter. 


Perlene er et Staz produkt ført av Global Hobby og Kunst. Der finner du også osteklut og hugsnug bånd. Har klæsjet litt med gesso på bølgepappen og stanset ut God Jul med en dies fra Kaboks.


Bling-stjernen bak blomstene er fra Live and Love Crafts. Alle kanter er rufset men IKKE svertet til en forandring. Syntes det passet så godt her med hvit mot hvit.


 Jeg bruker ikke ofte toppers, men disse var bare utrolig søte. Så deilig med noen ferdige motiver med slik god julefølelse! Disse blir det nok flere av her...


 Et skikkelig bildetungt innlegg her i dag! Takk for at du tok deg tiden til å kjikke. Ønsker du mer gaveposeinspirasjon, titt innom Scrappelyst da vel ;)

Elin

1 kommentar:

  1. Oj vilken chock jag fick; jag trodde du hade börjat med färgläggning nu. :-) Jag har den här digistämpeln; den är så söt. Jättefint dekorerat.
    Kram, Sandy
    Owner & Operator @Live & Love Crafts

    SvarSlett