lørdag 21. september 2013

Kalender Anno 2014


 *** Delta på min candy HER***



Har en liten kalender å vise dere i dag, da oppkjøring til julemesse er i gang. Disse var populære gaver i fjord, å her er en av ukens kreasjoner:

Måtte lete fram en eldre men fortsatt høyt elsket Maja Design kolleksjon: Vintage Summer Basic.
Har også sped på med noen elementer fra Vintage Spring Basic som du kanskje ser.
De deilige blå perlene er fra Inkido, og er å finne i LLC's butikk sammen med de søte blondene.
Den søte "kalender" plaketten er fra Maja Designs Vintage Spring Basic kolleksjon. Blomstene er fra både WOC og K&G, kakeserviett fra Panduro.
Et lite nærbilde av de deilige blomstene og den flotte sommerfuglen fra Melissa Frances. Som vanlig demper jeg de mørke blomstene med litt Gesso, da synes jeg de passer bedre inn i helheten.
- Elin


3 kommentarer:

  1. Meget smuk kalender du har lavet, dem forstår jeg godt du kan sælge til jeres "julemarkede" de er fine og kreative. Knus morkaren.

    SvarSlett
  2. Helt nydelig kalender💕 hvor har du fått tak i de små kalenderene hen? Jeg har vært på utkikk etter sånne👍

    Renate😀

    SvarSlett
  3. Kalender i bästa Elin stil! Så vackert dekorerat; hortensiorna är så härligt schabbiga och gesson på roserna gör sig så bra! Précis som du är jag väldigt förjust i neutrala ornament papper, så detta var verkligen "right up my street". Kram, Sandy

    SvarSlett