lørdag 31. august 2013

Bleiekake til et nytt vidunder

Hei folkens.
Først av alt, beklager grusom bildekvalitet i dag! Lysforholdene var ikke på plass, og da jeg så bildene på PC'en, hadde kaken allerede forlatt redet ;)

Har en bleiekake å vise dere i dag. En av mine flotte veninner har nylig fått en skjønn liten babygutt. Vi er både veninner, naboer og kollegaer, og jobben vår ønsket å gi en koslig "velkommen" gave til lillegutt og mamman hans. Den ble slik:
Har brukt masse flott pynt på kaken som du kan finne i Live and Love Crafts sin butikk. Blandt anna det nydelige silkebåndet finnes i deilige myke toner. Har også brukt en flott blonde som heter Lace Helene på den mitterste etagen.
Nydelige barkhjerter i to ulike størelser, med et hint av Stampendous Frantage i fargen Shabby blue.
Rosene er et av butikkens siste tilskudd, de kommer fra Wild Orchild Crafts. Er de ikke deilige?
Har forelsket meg HELT i disse rosene og må faktisk bare ha dem i absolutt alle fargene :D
 Kaken lager jeg med sammenrullede bleier, i tre ulike etager. På toppen av kaken bruker jeg ente en koslig bamse eller koseklut, eller som her: smokker. 
Også var det den flotte nøkkelen. Denne uken viser vi fram alle de flotte nøkklene som er å finne hos LLC. Denne heter "Key To My Heart" og var derfor meget passende til dette prosjektet :)
Den har fått et hint av frantage den også, og en liten blå perle. Hele kaken har små grupper av blå Inkido perler rundt omkring.
- Elin

3 kommentarer:

  1. Nydelig bleiekake!
    Takk for hyggelig hilsen i loggen :-)
    Jeg pakker inn såpene i "Gladpack" så det blir luft tett...
    Men har vært litt plaget med "svetting" selv ;-)

    SvarSlett
  2. Flott bleiekake, morsom og nyttig gave :-)

    SvarSlett
  3. Dessa ar sa himla haftiga; maste absolut testa pa att gora dessa nagon gang. De sager jag varje gang jag ser dig gora en...hehe :-) Tjusigt dekorerat! Sandy xx

    SvarSlett