torsdag 11. juli 2013

Gode venner fortjener gode gaver.

Da er det tid for nytt inspirasjonsbidrag hos LLC og denne mnd har vi fått noen flotte Digital Vintage Photo Stamps fra Crafts & Me å jobbe med. Har latt meg inspirere at et bidrag i "Ett trykk", og prøvd meg på en liten koslig veninnegave:
Med Kraft kartong som base, har jeg brettet en boks til å passe mine små bokser med godsaker i. Har også kjøpt meg en hel del nye sjablonger/stensiler som har blitt testet her. Maja Design papirer med hønsenett funker det altså :P
Denne søte jenten heter "Esme in winter. Har brukt spelbinder dies til å stanse ut bilde og ramme, samt små sirkler til å ha oppå lokkene til boksene mine. Her er en liten titt inni esken:
I boksene har jeg puttet knapper, søte blonder og rulle roser fra KOG.
Jeg har brukt små bark hjerter på lokkene og lagt til søte ord som er printet som vanlig, det samme er sitatet på utsiden av esken.
Alle paneler er svertet med vintage photo distress ink, og den samme fargen har jeg brukt til å stemple med litt div poststempler og lage hønsenett med.
Her kommer litt detaljer, og som vanlig har jeg lekt meg litt med gesso både her og der. Stoffblomst fra Prima og KOG hortensiaene har fått en spray med vintage photo, for å passe litt bedre in i prosektet.
Alle disse godsakene finnes i LLC's nettbutikk. Bare trykk på bildene under om du ser noe du liker, så kommer du rett til nettsiden :)

Takk for at du titter innom,
- Elin



3 kommentarer:

  1. Saw this at LLC, and was totally blown away by it!
    Alison x

    SvarSlett
  2. Vilket projekt!!! Du gor sa mycket roliga och annorlunda saker, ocgh fint blir det alltid ocksa! Tack for ditt fantastiska engagemang for LLC, med detta projekt gjorde du ocksa Teresa, agaren av CAM, stolt skulle jag tro. Kram, Sandy

    SvarSlett