tirsdag 7. mai 2013

Konfirmasjonskort til jente

Det er konfirmasjonstider og høy produksjon av konfirmasjonskort her i huset.
Desverre eller heldigvis, alt etter hvordan man ser det, så har jeg fått mengder med bestilling på guttekort! Så nå får jeg virkelig drilla meg, og det er MORRO :D

MEN jeg er uendelig svak for blonder og blomster, rosa og lilla... Så da må jeg kose meg litt ekstra med jentekortene når jeg lager de;
Brun papirpose dekket med mønsterark fra KOG, bilde fra Pion og blomster fra KOG og WOC.
Teksten er printet fra pc. Halvperler fra Staz, hjemmefarget skrukkebånd og litt osteklut så klart :)
Her er det vår i luften, med sol og varmegrader! Ønsker dere også en deilig vårdag i norges land (og verden for den del ;)

- Elin

4 kommentarer:

  1. Bardzo klimatyczna, delikatna i efektowna:)) Pozdrawiam ciepło:))

    SvarSlett
  2. Hvor skønt et posekort, lige min smag også. knus morkaren.

    SvarSlett
  3. Kul att du haft roligt att göra de manliga konfirmationskorten…jag hade också en sådan period för två år sedan då jag tyckte det var kul med manliga kort…men det är nu länge sedan, jag föredrar mina spetsar och blommor till kvinnor/tjejer! :-) Underbart, så romantiskt och fint dekorerat! Sandy xx

    SvarSlett