torsdag 30. mai 2013

Gesso & Fran-tage.

På tide å leke seg litt igjen... som om vi scrappere ikke gjør det hele tiden?
 Fikk beskjed om å tenke "paint" da jeg skulle lage noe til DT denne uken, og det er i grunnen ikke så vanskelig med tanke på mengden gesso som går med i dette huset XD
Har så klart lurt med litt Fran-tage også, selv om jeg ikke tror den kvalifiserer som maling da:p
Jeg har brukt papirer fra både Pion Design og Maja Design på dette kortet. Bilde er fra arket
12 x 12 Images fra Alma's kolleksjonen.
Jeg har brukt en 1 inch puncher til å stanse ut en rose, som jeg deretter har satt en pebble på og satt på en ramme. Rammen er malt med gesso og dekorert med søte perler fra Inkido.
Har brukt rammen som hovedpynt her, med bare noen få blomster sammen med den. 
Teksten er selvprintet.


Vil med det ønsker dere en fin helg og takke for at dere titter innom :o)

- Elin

6 kommentarer:

  1. How beautiful... the delicate white on white is just lovely!
    Alison x

    SvarSlett
  2. Oh my this is gorgeous!! <3 Jen xxx

    SvarSlett
  3. So adorable!

    Thank you so much Elin for your expanation about Gesso !!! You're so sweet! I thought it's difficult to prepare but it seems it's quite simple. I'll try.
    Big hug,
    Jasmina

    SvarSlett
  4. Piękna, nostalgiczna karteczka:))

    SvarSlett
  5. Min favoritbild från Almas! Och att du inte gillar blått det skulle man inte kunna tro. Jättevackert, så himla fint pyntat med metalldekorationen! Sandy xx

    SvarSlett