fredag 1. mars 2013

Konfirmasjonskort til jente.

Da var torsdagen passert, og et nytt inspirasjonsprosjekt ble publisert hos Live & Love Crafts i går.
Denne gangen har jeg laget et konfirmasjonskort, og syntes det passet godt til ukens tema hos LLC som er PEARLS :o)
Som alltid har jeg laget et posekort. har brukt papirer fra Maja Design... som om det var noe sjokk?
  Haha... Får aldri nok av Vintage Summer Basic!
Hvit bølgepapp har funnet veien under bildet, og noen koslige små ord har kommet med.
Er ikke denne damen skjønn? jeg elsker digitale motiver! 
Selv om jeg koser meg med å farge motiver av og til, så blir jeg nok alltiden "Vintage Image" jente.
Her kommer noen nærbilder, legg merke til de skjønne perlene fra Melissa Frances:
 Det er som alltid morro å blogge litt inspirasjon.
Jeg vil også si tusen takk till alle dere snille lesere som stikker innom og legger igjen koslige kommentarer! Det er ikke alltid jeg rekker over å svare hver enkelt, men vit at
jeg setter stooooor pris på dere alle! :)

Ønsker dere ei riktig god helg <3
- Elin

2 kommentarer:

  1. For en lekker pose eller kort mener jeg...noe av det vakreste og gjennomførte jeg har sett på lenge....skjønner at jeg må ta et dypdykk ned i bloggen din og suge til meg inspirasjon.

    SvarSlett
  2. Hmmm...jag forstar vad du menar...vem gillar inte blommor och rosa och lila???? Inte latt, men det loste du pa ett superbra satt!


    Kram,
    Sandy

    SvarSlett