lørdag 2. februar 2013

Fyll livet med Drømmer.

Til tross for at første måned av det nye året er gått, har jeg fokus på nyttårsforsettet mitt i dag!
For jeg har lovet meg selv å bli flinkere til å lage LOer i min scrappekrok.
Jeg har to nydelige jenter, en flott mann og en flott hund som egner seg godt til pynt ;)

Så når Live & Love Crafts kjører i gang ny månedsutfordring med skisse, 
griper jeg sjansen til å lage en LO av min eldste datter i fri utfoldelse på DESSA som det heter på godt nord norsk. For dere andre heter det vel huska ;)


Er hun ikke vakker??? Mammas hjerte <3
Har brukt bazzill som base, og mønsterark fra Maja Design. MS hjertepunch rundt kanten, og gesso på bakgrunn for å skape litt effekter. Klokken er fra en Marianne Design dies og rosene fra WoC.
Resten av produktene er fra LLC og finnes på slutten av innlegget.
Nå litt detaljer:

Dilla på snurreblomster og sommerfugler sa du? Og blank dymo-tape er en genial oppfinnelse!


Takk for at du tittet innom meg :) 

- Elin

4 kommentarer:

  1. Oee Elin, hvor er det dejligt, din datter er så skøn at man næsten glemmer at se på dit skønne arbejde, jeg håber virkelig du vil lave mange LOer til inspiration for os andre. knus morkaren.

    SvarSlett
  2. Simply beautiful... from an absolutely lovely photograph to an absolutely lovely layout!
    Alison x

    SvarSlett
  3. Hej Elin,
    Kul att se dina LO:s lite da och da. Fantatiskt bild av din dotter och sidan blev sa vacker! Super "take" pa Tinas sketch!

    Kram,
    Sandy

    SvarSlett
  4. Utroligt smukt layout i fantastiske farver og med en masse fede detaljer ;O)

    SvarSlett