torsdag 17. januar 2013

White Wedding

Heihopp. Torsdag igjen og nytt DT prosjekt for LLC :)
I dag var det litt anderledes å skrive posten min, da vi stadig lærer nye måter å få vist fram Sandras flotte produkter: InLinkz! Det betyr at jeg slipper å linke produktene til butikken igjennom teksten. Du finner alt utstyret jeg bruker på slutten av posten i stede.

Denne uken er temaet vårt "Monochromt", det vil si en farge all the way. Og jeg har atter en gang gått for et helt hvitt prosjekt! Det må være vinterværet som påvirker meg.
forleden kveld viste tp målern i jobbilen 30 blå og det er bare SÅ flott ute!
Til tross for kulden, så finnes det de som gifter seg på denne tiden av året også. Så dagens kort er et hvit bryllupskort, brettet etter denne malen som er å finne i Marthes blogg. Her er resultatet.

Hvit bazzill er brettet til kortet og punchet med MS, for så å bli dekorert med Maja Designs Vintage Basic Kolleksjon: 1899 og1903. Jeg blir vist aldri lei denne kolleksjonen!
Ostekluten er selvfølgelig med også har jeg brukt Organza bånd til å lukke kortet med, samt på tagene. I stede for vanlige blomster, har jeg brukt Organza Rose Trim til å dekorere med. Jeg har bare klipt tøyrosene fra hverandre. Har også fått med en Love Charm på framsiden.

 Lace "Jolie" har blitt en ny favoritt, den er brukt både på utside, innside og på tags. Kortet inneholder to tags på innsiden, men den ene har jeg tatt bort da den har fotografi av det lykkelige paret. Ikke alle som er like glad i å bli blogget ;)

Ellers har jeg brukt hvit bølgepapp, MF perler og stempler fra KOG og Storryteller.

Litt flere detaljer:




- Elin

5 kommentarer:

  1. Hej Elin! ❤
    Åh, WOW!! Jag bara älskar dina alster, så underbar vintage stil :) Inte undra på att Sandra valt att ha dig med på teamet! Så UNDERBAR bild, fantastiskt färgval och underbart dekorerat :)

    Kram ❤

    SvarSlett
  2. Elin, this is sensationally lovely - I adore all the pockets and inserts, and that first, layered side is simply perfect!
    Alison x

    SvarSlett
  3. Lekkert bryllupskort Elin :-)

    SvarSlett
  4. WOW, I have looked through your blog, you make amazing projects, I love them

    SvarSlett
  5. This is gorgeous Elin, I love the white on white and vintage style and the you open it up to a wonder of fabulous details. Love the pockets.
    Hugs Tracy x

    SvarSlett