søndag 4. november 2012

Vin/Flaske Tags

Det nærmer seg jul og julegavetid, og hva er vel bedre en ei god flaske vin til en som er glad i det?
Jeg synes det er koselig å gi noe jeg vet mottakeren vil sette pris på,
så jeg har laget vin/flaske tags for akkurat dette formålet:

 En flott måte å bruke litt rester på, samt en hyggelig hilsen på flasken du gir bort; Julegave eller ei.
jeg har brukt rester av Riddersholm Design her, både mønsterark og klippeark med tags og tekster.
Osteklut og blonderester har kommet med også. Kantene har blitt rufset, svertet og stemplet litt.
Har brukt litt Jute her også, både nett og tråd.


Har du lyst på noe av det jeg har brukt? Ta en titt her da vel:

 http://www.liveandlovecrafts.com/themes/prestashop/img/bg_header.jpg

- Elin

3 kommentarer:

  1. Vilka vackra tags du gjort, Elin! Som vanligt romantiskt och ljuvt. Kul att resterna kommer till anvandning...min hog bara vaxer och vaxer... :-)

    Kramiz,
    Sandy

    SvarSlett