torsdag 20. september 2012

Carpe Diem: Grip dagen med en kopp te.

Hei hei kjære lesere.
Her har det jammen vært stille ei stund ser jeg! Prøvde å "time"/planlegge et innlegg som skulle publisere seg selv på torsdag da jeg dro... det funket vist dårlig! Så da får dere det her, bedre sent en aldri?

Jeg er inne i en periode nå, hvor jeg stadig søker nye måter å bruke scrapping på. Litt mettet på kort kanskje? Uansett fikk jeg se en nydelig gavesak laget av Bibbi . Hun var så snill å dele sin trinn for trinnanvisning med meg, så da måtte jeg jo prøve jeg også. Desverre var det litt vanskelig å forstå denne brettingen, men ser du HER vil du finne en litt enklere versjon av denne:

Jeg har brukt Pion Dsigns sommerlige Daisy papir. 
Jeg har puttet noen hjemmelagde sukkerbiter i en cellofanpose på innsiden.  
Vilda Stamp har laget det søte Carpe Diem stempelet jeg har brukt: Grip dagen folkens :)
Vintage Perle Brands har jeg brukt sammen med sløyfen på toppen.
Jeg har laget en sløyfe med min absolutte favoritt i Live and Love Crafts butikken: Shabby Seam Binding!Her har jeg brukt Sky Blue og kombinert med et hint av Baker`s Twine fra Maya Road.
Som alltid er det et hint av Osteklut bak blomstene ine, jeg tror nesten det er en av mine varemerker!
Rosene er fra WoC og stempeltrykkene fra Kort og Godt er trykket på paneler stanset ut med Marianne Design Dies.
 Minner også om at vi har flotte utfordriner på LLC bloggen vår hver måned, hvor du kan bidra og vinne litt scrappeglede. Ta en titt innom her:

- Elin

1 kommentar:

  1. Hei... Så stilig.. For en flott liten gave/ oppmuntring i hverdagen... Kreativt.. Og skikkelig ready to go.. Nydelig pyntet.. Og tror jeg må prøve meg på denne en gang.. - når jeg får tid..
    Har selv planlagt et par innlegg nå.. å det fungerer flott..

    Gjør slik:

    Innleggs innstillinger - Planlegg.. - Dato og klokkeslett for når du vil at det skal publiseres. Når du er ferdig å redigere.. Trykker du på Publisere. Da vil det bli publisert når du har sagt at det skal gjøres..
    Prøv deg frem med et innlegg du skal publisere med en gang.. - Sett det på en time senere en akkurat nå.. Så ser du om det funker..
    Klem Sol

    SvarSlett