mandag 13. august 2012

Toffifee # 5-6-7

God dag deilige sommer morgen :)
Nå står nærvene i høyspenn og natten har vært lengre en lengst! Dagen har kommet:
Mitt aller aller første jobbintervju! Og jeg har et enormt stort ønske om å få en av de 4 stillingene jeg har søkt på nå: Fast jobb ja takk!

Tenkte bare komme innom å si heiiii, før jeg raser videre i dagen.
Nydelig sommervær er det i dag også, for tredje dag på rad <3

Har noen Toffifee esker å vise fram i dag:
 Har brukt Primas Fairy Garden colleksjon på alle tre eskene, nyyydelige ark!
På den øverste har jeg brukt tekst fra Kort og Godt, kakeserviett og spellbinders til å stanse ut med.
Sløyfen er av Hug Snug bånd og naturbånd, og en knapp fra knappeskrinet.
 Her har jeg brukt bilde fra Digital By Janet, teksten er samme som over.
Har i tillegg til kakeserviett, brukt osteklut og roser fra WOC.
Fortsatt ark fra Prima, tekst fra Kort og Godt (en av mine absolutte favoritter),
roser fra WOC og noen halvperler. Synes arkene er så dekorative i seg selv, så har valgt å holde pyntingen på det helt enkle her :)

Ønsker dere alle en flott dag.
- Elin

2 kommentarer:

  1. Flotte toffifee æsker. knus morkaren.

    SvarSlett
  2. Nydelige esker. Det damebildet i midten likte jeg godt.
    Lykke til med jobben(e).

    SvarSlett