torsdag 5. juli 2012

Vintage Tea Box

Hei hei kjente og ukjente.
I dag postet jeg min første post i mitt nye DT:
Synes det er en smule skummelt og samtidig kjempe morro å skulle være med på dette.
Tenkte å vise dere litt bilder fra min siste kreasjon: En teboks igjen <3

 Nydelige papirer fra Maja Designs site kolleksjon er brukt. Har hentet bilde fra Digital by Janet, og blomster fra WOC. Den største rosen er fra Prima. Kakeserviett hører med.
Silkebånd er fra Etsy, knapp og hyssing, samt bokstaver var jeg så heldig å få kjøpe brukt fra en bekjent.
 Et lite bilderas er på sin plass vel? Nydelige teksten er fra NSS
og trykket på et klippeark fra Pion.
 
Takk for at du titter innom ;)

- Elin


2 kommentarer:

  1. Hej Elin,
    Otroligt vackert projekt; jag ar sa glad att du ar med i team:et, sa vi far se lite annat an bara kort. :-)

    Kramiz,
    Sandy

    SvarSlett
  2. Aldeles nydelig!
    Lekkert pyntet:)
    Ha en fortsatt fin helg, klem:)

    SvarSlett