lørdag 21. juli 2012

Toffifee # 4

Tittei godt folk.
Tro det eller ei, men i dag skinner sola i Torpa! Så her blir jeg ikke sittende lenge altså :)
Mellom en padletur og jobb, får jeg vise dere en søt liten toffifee eske jeg hadde med meg på messe for noen uker siden. De var populære som fy, så slikt blir det mer av:
 Nydelige ark fra Pion Design, kombinert med en liten pike fra Papirdesigns klippeark. 
Punchet med MS vintage lace, tekst fra Pions klippeark, selvfarget organsa bånd, litt hyssing
og en knapp fra mormors knappeskrin. Rosene er fra WoC
 Den berømte ostekluten er også med, og alle kanter har fått en
runde med kantskrape og sverte såklart.
Nå telles timer og minutt, for på mandag er det endelig sommerferietid for meg!
Gleder oss enormt mye til å reise til Nord Norget, min lille pærle <3
Hilse på familie, kjente og kjære. Se til huset mitt, møte nye leieboere, kose oss masse rett og slett...

Så nå skal jeg hive meg rundt å få fullført arbeidshelga mi, og pluselig er det mandag.
Må bare beklage på forhånd, for nå blir det litt stille på bloggen en stund.
Jeg prioriterer mine DT prosjekter, og kanskje kommer det en liten 
post i ny og ne.

GOOOOOOD SOMMER 

- Elin

3 kommentarer:

  1. Nydelig kort. Flott bilde, og lekre duse farger :o)

    SvarSlett
  2. Hej Elin,
    Vi har ocksa haft sol i helgen, visst ar det harligt!!!
    Otroligt vackert och romantiskt kort; jag alskar denna antikblaa farg och den lilla flickan ar ju bara for sot! Ha en underbar semester!

    Kram,
    Sandy

    SvarSlett
  3. Elin how beautiful , what a stunning piece well done its fabulous Hugs Elaine

    SvarSlett