lørdag 21. april 2012

Utprøving av Grid-teknikken.

Hei hei!! og God helg rundt om i norges land :o)

Sitter her og gremmes i snøkovet, i slutten av April, og lengter etter vår og varmere tider... Har knødd meg til å knipse litt bilder i dag, men det fikk bli fototelt i manko på sol. Nevnte for en tid tilbake min lille utflukt til Bergen, hvor jeg traff noen skjønne damer og fikk utfoldet kreativiteten min litt. Der testet jeg en helt ny teknikk (for meg i allefall!) som falt i smak. Det var innmari morro å lage disse kortene, og jeg synes de passer ekstra godt til tennåringsgutter/konfirmanter. Eller hva synes dere? Her kommer 4 ulike utgaver på samme kortbase. Innsiden har jeg beholdt helt enkel.
Teknikken heter vist nok "Gird" og jeg fant ideen da jeg leita etter tips i gamle "Ett trykk" blader..






Fortsatt fin helg til store og små der ute.
-Elin

2 kommentarer:

  1. Heel mooi gemaakt. Fijne avond, groetjes Marga.

    SvarSlett
  2. Stilig:)
    Lenge siden jeg har brukt denne teknikken.
    Takk for inspirasjonen.
    Klem Connie

    SvarSlett