torsdag 8. mars 2012

Utfordring #1 hos Papirpikene : Bidrag nr 2.

Ok jeg ble liksom litt gira av denne utfordringen hos papirpikene jeg, så da slenger jeg med et bidrag nr 2. I følge reglene kan man delta med opp til 3 bidrag, men nå får det holde fra meg. Jeg synes VÅR er inspirasjon i dunger og jeg elsker at jeg får til å leke meg med andre farger en til vanlig.. Jeg tror til og med jeg kan bli gla i gult og grønt!


Jeg har dekorert en walnøtt boks med ark fra Pion Designs sagan om våren. Dette arket heter Liljekonvalj og er tosidig og lekkert. Jeg har som vanlig svertet kantene litt. Venner stempelet er fra Kort og Godt, og jeg har leket meg litt med den siste stempelplaten jeg kjøpte fra Kort og Godt. Videre har jeg pyntet med gule blonder fra Mormors restekasse. Blomsterpynten er gardeniaer fra Hobbyhimmelen, gule roser fra NSS og roseknopper fra WOC. Noen sommerfugel charms har også funnet veien i lag med noen grønne halvperler.



På lokket har jeg brukt en kakeserviett som jeg har svertet litt, og de samme blomstene som på siden. Som finish har jeg lekt litt med Snow Effekt og glitterlim på blomstene.

Jeg har laget denne gaveeske til ei jeg har blitt veldig gla i over de siste måndene. Hun har bidratt til at jeg virkelig har funnet trivsel og glede i hobbyen min. Hun er generøs og kunnskapsrik på mange områder, noe hun har vært så snill og dele med meg. I tillegg har jeg lært meg å sette pris på at vi har mange like interesser og gleder i livet. Så denne er til deg min snille venn, gratulerer med overståttdag! :)

Nå blir det stille stunder her hos meg, for i morgen reiser jeg til Eina på det lenge omtalte og etterlengtede Totentreffet! Gud som jeg gleder meg!!!!!!!! Dette blir mitt første store treff, og det blir også min første skikkelige husmorferie siden minstensuppa på 9 mnd kom til... Jeg gleder meg til en *bare meg* pause, men kjenner også meg selv så godt at jeg savner nok både liten og stor etter kort tid. MEN jeg skal koooose meg og forhåpentligvis ha tidenes beste helg sammen med overnevnte veninne og forhåpentligvis mange flere hygelige damer. Så god helg godt folk!

- Elin

5 kommentarer:

  1. Dette var en lekker boks, Elin!! Vårlige og fine farger, og nydelig pyntet!
    Takk for at du deltar hos Papirpikenes Verden! Lykke til!

    Kos deg på Totentreffet!

    Klem Hege :)

    SvarSlett
  2. Kjempelekker boks du har laget.
    Nydelige papirer og pynt.

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  3. Svar
    1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

      Slett
  4. Lekker boks du har laget. Det er kjekt at du vil være med på bloggcandyen min. For at du kan være med på trekningen, må du være følger av meg.

    SvarSlett