onsdag 7. mars 2012

Origami Eske på bestilling.

Da har jeg laget en ny Origami Eske! Jeg laget en lignende til min "svigerbestemor" til jul og den ble satt stor pris på, ikke bare av henne men av hennes venninner også. Så da fikk jeg bestilling på en for en ukes tid siden og har koset meg med dette prosjektet. Resultater, jo det ble slik:


Jeg har brukt disse lekre dobbeltsidige arkene fra Papirdesign. Bretteteknikken har jeg hentet instruksjoner til fra bladet "Ett Trykk" for de som har lyst og prøve. Jeg har dekorert rundt klaffene til esken og kantene til lokket med nydelige blonder i sølv og hvitt. Klaffene har jeg valgt å lime fast under esken i stede for å la de stikke ut. Oppå lokket har jeg brukt en kakeserviett, roser fra NSS og blader. Har plassert de små rosene i blomstercharms, noe jeg synes ga en fin effekt. Har også brukt noen halvperler på hanken og inntil rosene.

Synes disse eskene er nydelige også rommer de utrolig mye! Så det er bare å fylle i veg med det man liker best :o)

- Elin

1 kommentar: