onsdag 14. desember 2011

Tag-Kort!

Joda jeg øver jeg, på disse tagene :D Men fant et nytt herlig kort jeg falt pladask for, kaldt Tag-Card. De var i grunn ganske enkle å brette, men meget praktiske fordi de har tag-lomme både forran og bak. Dvs plass til en tag og feks et gavekort eller en penge. Snopt tenker jeg. Har fått litt nok av julestash for øyeblikket og har et TONNNNN med blek rosa og grønne mønsterark jeg sliter med å få brukt opp. (alle fra en cardstock blokk jeg vant for en tid tilbake). Så nå gjør Elin ting hun ikke kan og blir i grunn litt fornøyd :o)



Det rosa kortet var mitt første. Der har jeg brukt dobbeltsidig mønsterark fra G.C.D design, rosene er fra North Star Stamps, det samme er stempelet på tagen. Bursdagsteksten er fra stempelglede :)

Mønsterarket her er fra cardstock blokken min fra Me&My Big Ideas. Stempel fra North Star Stamps og Kort og Godt. Ellers brukt MS puncher langs kanten og spellbinder dies til sirkelen. Og sverter som alltid med Tim Holtz Ranger Distress Ink :o) Driver også å leker med embossingpulver som er nytt for meg, det synes ikke så godt på bildet men har laget noen swirler på øvre hjørner på tagen og nederst på kortet.

- Elin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar