søndag 18. desember 2011

Små gaver til småjenter :o)

 Jeg har kosa meg med å lage siste pakke i kallenderen til min lille frøken på nesten 4. I samme farta laga vi en liten julehilsen til besteveninna i barnehagen ;o) Ideen fikk jeg fra Henrikkes blogg. Henne er det forresten vel værdt å ta en titt hos, for hun legger stadig ut smarte ideer og trips til gaver ol.

Dette er altså fargebøker til småjentene! Har med vilje latt være og farge forsiden, det skal de få lovt til selv. Og med tanke på alderen deres har jeg heller ikke lagt allverden med tid i dekoreringen. Inni har jeg trykket opp av stemplene mine, så de kan fargelegge selv. Og med i pakken legger jeg fargeblyanter, så er gaven komplett til en liten prinsesse eller to :o)




- Elin

2 kommentarer:

  1. Utrolig sjønt, tipper det er to små jenter som kommer til å sette pris på disse :)

    Klem Junhild

    SvarSlett
  2. Tusen takk Junhild, ja jeg tror nok de blir fornøyde med dette... så får vi ta farginga med en klype salt, alderen tatt i betraktning :D

    SvarSlett