onsdag 23. november 2011

Notatboka me prikken over i'en.

I påvente av min bestillte og etterlengtede pakke fra bikuben, legger jeg ut litt gamle prosjekter jeg syntes var veldig trivelige og pusle med. Jeg dekorerte denne notatboka til min kjære tante i bursdagsgave for en tid tilbake. Det gjør seg flott med litt stasj på ei ellers kjedelig hvitpermet skriveblokk. En snop gave eller hur? Har flere slike "i" hode mitt og mens jeg venter på den dobbeltsidige tapen jeg er fri for!!! pusler jeg med å klargjøre div papirer som skal være på de nye bøkne mine. Kutte, sverte, flytte hit og dit for å se om det blir bra eller ei... Kommer tilbake med bilder etterhvert som prosjektene blir færdige. Til da, ha ei super uke videre :o)



Legg til bildetekst


- Elin

4 kommentarer:

  1. Lekker bok du har laget! Mye fint å se lenger ned på siden også, håper du hadde en bra julemesse i helga!

    SvarSlett
  2. Den ble kjempefin! Så flott pyntet, nydelige farger!

    -Wenche

    SvarSlett
  3. Tusen takk for det jenter :o) Julemessa gikk veldig bra Gro, til å være første forsøk så!

    SvarSlett
  4. År 2018, ett år där Omega ägnade mycket av sin fake cartier marknadsföringsmuskulatur inte till Speedmaster utan till sin dykklocka föregångare, Seamaster, fanns fake IWC bland Seamasters översvämning en mycket anmärkningsvärd återkomst till fake audemars piguet Dark Side: Speedmaster Dark Side of Moon Apollo 8, en hyllning till det historiska månmissionen fake panerai från 1968 som markerar sitt 50-årsjubileum 2018. Det uppdraget fake hublot var den andra bemannade rymdflygningen som sjösattes av USA och den första som lämnade fake seiko jordens bana, når och kretsade om månen och återvände säkert till jorden. Det banade vägen för fake patek philippe det mer berömda Apollo 11-uppdraget 1969, som först landade män på månen och fake rolex från vilket Omega Speedmaster, klockan som dessa män bär på månens yta, fick sitt bestående ”Moonwatch” rolex replica smeknamn. Klockan är, främst, den första Speedmaster Moonwatch som innehåller en skelettversion rolex kopia av klockans förlagda rörelse, Caliber 1861. Men som jag insåg efter att ha haft chansen att tillbringa replika klockor två veckor med denna tid, min personliga favorit av Omegas sortiment 2018, Skelettbildningen är rolex kopior bara toppen av det estetiska isberget.

    SvarSlett